کد خبر: 1214846
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷
فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از توقیف یک فروند شناور حامل ۵۱۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در جاسک خبر داد.

جوان آنلاین:  سردار بهادر اسماعیلی فرمانده مرزبانی هرمزگان امروز اظهار داشت: در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، مرزبانان پایگاه دریابانی جاسک با اقدامات اطلاعاتی و کنترل مرزهای دریایی، با کسب اطلاع از اینکه یک فروند شناور تندرو حامل مواد مخدر قصد عبور از حوزه استحفاظی آبهای استان را دارد، بلافاصله پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مرزبانان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مرزبانان به محل مورد نظر اعزام و پس از کمین و تغییر تاکتیک، به یک فروند شناور با موتور 250 اسب بخار برخورد و در یک اقدام سریع شناور را توقیف کردند.

این مقام ارشد مرزبانی استان هرمزگان با اشاره به دستگیری 2 قاچاقچی اذعان داشت: مرزبانان در این عملیات موفق شدند 401 کیلوگرم تریاک و 116 کیلوگرم حشیش را از شناور توقیفی کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در خاتمه ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با مرزبانان در شناسایی و کشف جرایم؛ خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن گفت: با توجه به حضور و اشراف مرزبانان در حوزه ساحل و دریا و افزایش ضریب هوشیاری مرزبانان در شناسایی و کشف جرایم، از این پس مجرمان بویژه سوداگران مرگ در امان نخواهند بود و با مجرمان برابر قانون و با قاطعیت برخورد می شود.

برچسب ها: شناور ، مواد مخدر ، توقیف
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار